falle

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Synne Fahlström - 7 augusti 2014 16:04

Vakna till sol och då blev det ju dusch ute ! Satt och titta ner mot sjön röka lite och sen var det bara att ta tag i livet!

När jag var klar så var det dom smås tur!

Affe pojken

Lillfisen Lillan

Tjocke Majan My

Destiny

Denna gamla bad balja är helt perfekt! Det bästa som lämnades kvar när B köpte huset.

Så va kärringa klar och hade då fått sms från grannen som undra om vi skulle ta en tur till Klädkällan!!!! Å visst ville jag det få komma ut se folk och luncha med grannen!

Kyckling svamp och stekt potatis med grönsaker och sås!

Man kunde även sitta ute och äta!

Mätt och go! Sen gick vi runt och titta och drömde om allt fint vi såg!

Så fick jag en försenad 50 års present! Så himla söt och den kommer passa i mitt rosa sovrum

Ett märjben till valparna som efterrätt så tänderna lossar!

Slitsamt men gott!

Så idag har det varit en riktigt mys dag med grannen. Nu får vi bägge vila våra sjuka kroppar!

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards