falle

Alla inlägg under april 2014

Av Synne Fahlström - 29 april 2014 17:20

Tröttheten något bättre men inte så bra att det blev Balltorp runt. Utan det blev en ny tur till Apoteket eftersom min medicin fick beställas"blä" ! Jag har vipp kort där nu tror jag;) . Dagen idag börja 05.00 ut med dom små mat till mig och dom sen sängen igen:) . Vid tio tiden ramla vi ur
Sängen och jag gjorde mitt ärende. Sen blev det äntligen inköpt blom näring så alla blommor både inne och ute fick sig en kick! Hoppas på resultat. Tvättmaskin har gått fattar inte riktigt själv varför men idag blev det ren bäddat, täcke nr 2 intaget från förrådet ' tvättas' hundarnas lurviga matta hade fått en kiss ! Undrar just vem det kan va;/ !

Så gjorde jag en säng till hundarna att ga på altan, är trött på att släpa bädden in och ut!

Här är resultatet och den blev godkänd av alla tre.

Har även tröttnat på att ha tre koppel som trasslar ihop sig var gång vi ska ut så det löstes enkelt med en skruv! Man får inte va dum för då kanske jag blir en man:) !

Och eftersom torktumlare saknas så då får solen duga!

Det var min dag hur var er?

Av Synne Fahlström - 28 april 2014 18:08

Vad fan e det med mig är så trött att jag knappt orkar andas å då e det illa!

Tvinga mig i solen några timmar sen in o la mig på soffan ! Men fick rycka upp mig å gå prommisen med dom små.

Å även i dag kom barnbarnet L förbi efter dagis och idag fick jag en kram med, slängde några få meningar med svärdottern!

Fast det hade varit skönt om någon tog hand om en när det känns som värst!

Av Synne Fahlström - 27 april 2014 17:13

På morgonen var jag tvungen att ta snabeldraken och köra ett varv! Vi drar in en det löv och skit när vi går balkongvägen! My var surmulen idag och trodde hon skulle bestämma vart vi skulle gå. Sen var det åter ett apoteksbesök men medicinen fanns inte så dom får beställs! Jag stressar som en idiot när hundarna är hemma ensamma! Vet inte om dom skäller men det är tyst när jag kommer. Å nu när solen kommit kan dom ju inte sitta i bilen! Så lite kvävd känner jag mig men vet att det är min egna dumma hjärna som spökar! Fast det hjälper föga när infarkten kommer! Sen blev det sol för hela slanten medan tvätten gick! Skulle försökt mig på ett möte men är så trött så jag får lyssna på kroppen orka inte rundan runt Balltorp heller, det har varit för varmt för dom små med!

Av Synne Fahlström - 26 april 2014 18:58

Fick ett par underbara timmar i solen med dom små. Men dom sökte skugga ganska snart för idag blev det varmt.

Jag sysselsatte mig med att bära ut blommorna igen då dom får stå på stenplattor , och det har jag ju längs husväggen;)

Så nu ska väl alla vara nöjda!! Hoppas jag hmm.

Det var så varmt så bikinin åkte på så nu får jag väl nya klagomål !

Men vi njöt för det blev en tidig prommis innan värmen slog till ordentligt.

Till och med My var på gott humör och lät Lillan dela bädd.

Så ringde sonen och undra om jag ville komma och se deras nya bostad. Å det tackar jag inte nej till. Körde förbi och köpte två tomatplanter när jag skulle åt det hållet! Väl där låg Lillan på min jacka och tugga på ben hon är så lugn,

Farmors docka var lite blyg men det gav med sig efter en stund!

Trollunge

Hon visa sin fina soffa med

Även Lillan fick komma i den och E var så försiktig.

Underbart att se dom

Pappa var en kul lekkompis.

Men när kl var 18 gick luften ur mig och tyvärr behövde jag köra hem men jag fick tre mysiga timmar med den lilla familjen som fått det så fint. Nu blir det soff häng för min del. Haft en fin dag!

Av Synne Fahlström - 25 april 2014 17:57

Idag har jag varit skit trött hela dagen. Så det har bara varit soffhäng och kiss rundor idag! Tvätten har väl gått men det är inget som jag avled av att hänga!

Till och med Lillfisen har sovit som en stock men det är väl sprutan:)

Men så ringde hon som köpt Mimmi av mig och kom förbi på en snabb fika medans tösen red sin häst. Och det blev ett kärt återseende ska jag säga.

Puss o juck kalas

Finaste Mimmi

My satte Musse på plats

My undra vart dom tog vägen o Affe stack efter så han har utegångsförbud nu;)

Men det vara inte så länge!

En trött matte

Av Synne Fahlström - 23 april 2014 15:24

Ja så lät domen när Förbo gick förbi mitt blom paradis! Säg den lycka som varar för evigt!:/ Jag och dom små nådde målet runt Balltorp idag men det var nog av ren ilska.

Fick knö in allt på altan så det blev mysigt.

Dom små sov gott efter sin tur. Å jag tog lite kaffe i solen.

Av Synne Fahlström - 22 april 2014 12:52

Dr menar att han inte kan göra något åt avslaget till öppen psyk utan jag ska till beroende kliniken! Över min döda kropp säger jag! Han fattar inte ens hur han förnedrar mig den idioten..... Fråga vart jag hamnar nästa gång o det är ju till 365 , ja det lär ju bli ett angenämt möte sa jag. Så
Jag har två val!!!!
1. Bli frisk utan hjälp o det gick ju lagom bra sist.
2. Börja supa så jag passar in på beroendekliniken.

Det tåls att tänka på!

Av Synne Fahlström - 22 april 2014 11:38

Är helt slut innan dagen börjar! Humöret är nere på - 100. Mycke beror på den förbannade Psyk Dr. Sov som en kratta efter det brevet. Å det är fortfarande så lite som tippar mig över kanten. Undrar om människor gör det med flit för att slippa mig för resten av sina liv? Jag börjar undra. Nu ringde Dr och naturligtvis fick han mig upprörd. Förklara att det inte var till en beroende klinik jag behöver ha kontakt med utan en psykolog att prata med om det som tynger mig! Att det alltid ska sluta med hot för att få en Dr att fatta! Han ska höra av sig under dagen då han har pratat med psyk Dr för själv är han vara St läkare!

Idag ska Lillan besiktigas kl 13.00 Hoppas det går väl. My är hängig var det igår med vill inte äta och Affe vägrar skita så alltid är det något!

Undrar i mitt stilla sinne om denna Lilla varelse kan få mig på rätt spår igen ! Jag börjar tveka .

Vi åkte hem till mig på söndagsmorgon och avnjöt en fika i solen. Sedan bytte B däck på min bil och jag greja med blommorna. Blev rätt nöjd själv!

Jag hängde upp dom så behöver inte Förbo oroa sig för gräset:)

Min lilla gång fixas med egen trimmer

När det va klart njöt jag vidare av solen.

Dom små sökte sig till skuggan

Måndagen gick den med var sliten satt i solen fram till 15.00 sen gick jag in mår inget vidare.

Lite färg på den fete kroppen skadar inte:)

Men idag lyser den med sin från varo

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards