falle

Alla inlägg under juni 2014

Av Synne Fahlström - 30 juni 2014 17:36

Idag fick jag kaffe på sängen,men jag hade varit uppe långt tidigare med dom små.

Jag har känt mig så över trött så jag och grisarna låg kvar till kl var 12.30

   

Men sen var det ut och iväg till Appoteket igen dom små var med så fick vi gått långtur med.

Väl hemma tog jag mig i kragen och skura hallen med klorin även på väggarna för nu är det snopp skydd som gäller är så trött på detta städandet och tvättandet.

'matta efter matta har jag tagit bort så nu har dom inte ens sina mattor och det är nte Affes fel utan Lillan.

Så även hon går nu med kisse skydd inne.

 

Å när jag ändå höll på så fick badrummet sig en dos klorin.

Samt att jag gick in i min mörka stil som jag gillar "svart"

     

Sen var jag helt slut !

 

Men min dag är inte slut än på länge och här får ni se varför!!!

 

Detta är Lillans syster som ska heta Destiny.

Hon har inte blivit såld och bör få komma in i en flock så här är hon nu.

 


Hon är mycket lik sin far Elias.

   

Just nu en rädd liten tjej som små muffar.

 

Systrarna Lillan o Destiny

   

Vi får se hur denna natten blir.


Av Synne Fahlström - 29 juni 2014 20:39

Idag bar det sig iväg på 4-2 års kalas 'å

Vägen var ok

Å jag mår hyfsat bra jag fick målad o grann!

Taxi

Miranda fick sitt paket

Spännade

En spark cykel

Sen var det Leon

Lite svårt

Sen åt vi
Tacko som var gött ! Sen kom

Sem blåstes ljus ut

Affe gick ihop med King '

Också gick det bra !

Är så tacksam för att vi kom'

Av Synne Fahlström - 27 juni 2014 17:25

Här händer inte mycket! Jo Affe är galen och både jag och My börjar tröttna. Ute är det som hösten nu på eftermiddagen . Inget kul alls. B kommer 06.00 i morgon efter som sista natt! Vi åket ju till Andreas på söndag ! 14 personer ska bli varslade på B jobb och jag sa att hoppas du är med där så kanske han får uppleva sin 60 års dag i oktober !

Så B var rädd om dig!

Av Synne Fahlström - 26 juni 2014 17:02

Ingen kul dag har nog diskbråck igen! Men livet måste rulla har ju två kåtbockar som tydligen bestämt att vi ska ha till ökning!

Fast jag haft skydd så går det bra!

Det har varit planerat att träffas men min kropp värker och T jobbar ihjäl sig!

Men hon finns i mitt hjärta

Hon är en stor tjej nu!

Lillan vet inte riktigt vart hon ska göra när kompisarna håller på!

Av Synne Fahlström - 25 juni 2014 16:50

Idag har jag sovit och tvättat hundarnas mattor! Sen torkat av golvet. Annars har jag inte gjort ett skit skulle till Tim men det är ingen ide när jag har ont!

Men My o Affe. Har rost sig

La inte ens märke till vad dom gjorde när det var mat dax

Lillan funderade på om hon kunde ta Affes mat när jan bara stod där o såg dum ut!!!!!

Av Synne Fahlström - 24 juni 2014 13:19

Ett helt fantastiskt jobb har H och M gjort med det nyinköpta hus.

           

Å Lillan lärde sig gå i trappan.

Dom sprang runt och hade kul,mycket nytt att titta på. 

Av Synne Fahlström - 16 juni 2014 19:55

 

Å visst är det så,varför planera fundera och oroa sig för allt och inget.

Har haft en slö lugn dag där inte många knop blivit gjorda.

Helt enkelt för att jag inte har lust.

 

Jag håller mig över ytan och då är jag nöjd.

A ringde och hörde hur det var med hans gamla mamma."snutten"

Dom har övertagit en fullvuxen väldigt snal hund som heter Kim

 

Han är kring 1,5 år tror jag A sa.

Det går bra med barnen.

 

Här får Leon en god puss

 

Även lilla Mirris ska ha en.

Eftermidagen satt jag mest och hängde framför datorn.

Men vid 16 tiden kom farmors barnbran med mamma förbi och gosa lite.

 

Sommar fin och glad att få träffa hundarna.

 

Lillkillen gav farmor en kram idag blev aldeles paff. 

Men njöt i fulla dra. 

Jag är väldigt tacksam att deras mamma gör dom här turerna ibland.

Idag var dom inne en snabbis och såg hur farmor bodde.

 

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards