falle

Alla inlägg under juli 2014

Av Synne Fahlström - 31 juli 2014 16:47

Efter ett högt staket så har jag även täckt det så nu hoppas både jag o grannar på en lugnare framtid:)

Av Synne Fahlström - 30 juli 2014 16:43

 

Det blev hemfärd idag,kanske har vi varit tillsammans lite för många dagar.

Så jag beslöt att åka hem.

 

Värmen kan vi inte klaga på,lite för varmt vissa dagar.

Fick bada dom små offta.

   

Dom njöt av det.

 

Jag fick även i år göra mina ute duschar och tvätta mig i iskallt vatten.

Det är sommar på landet det.

 

Korta stunder i solen fick jag orkat med.

 

När skuggan kommit fram kunde vi sitta ute och mysa.

     

Men solen tar på en så vi var trötta på kvällen.

Hundarna sov som grisar.

 

Lite goa märben fick dom små att smaska på,valparna håller på att tappa sina tänder.

   

Väl hemma fick jag satt upp staketet Bosse köpt till mig så nu kan inte hundarna smita mer.

 

Hundarna var ute hela dagarna så dom har haft det underbart.

 

Bo njuter

 

Å jag tog en dusch i ösregnet som kom förbi en snabbis.

Gött va det

Av Synne Fahlström - 26 juli 2014 19:44

Tillbaka i Lödöse o värmen det blev många kalla duschar.

Lillan har span

Gos med Destiny

Pappa är go med

Hallå här ni inte ?

Destiny

Lillan

Bo fixa en god middag med grillspett så nu sitter vi o gäset

Av Synne Fahlström - 24 juli 2014 17:21

Gud gav oss ännu en dag med sol och värme, men inte heller idag var jag frestad att sitta och plåga mig utan det har varit skugga för min del.

Gick upp sent idag med var ute vid 06.00 med dom små sen somna vi om till 11.30

 

Det som stod på listan idag var tvätta,en renbäddning .

     

Sen finns det en viss dam här som har förkärlek att sätta sig och skita i leksakslådan så det var åter en tvätt av leksaker och lådor.

 

Så var det bara städet kvar i denna värme.

Men meningen är att jag ska ha ork och köra till Bosse efter mitt första besök hos psykologen.'

Å det ska va rent när jag lämnar mitt hem och lika rent när jag återkommer.

Fix ide men sådan är jag.

 

Men gisses vad varmt det har varit idag att hålla på. En och annan avkylning fick det bli.

 

Mitt Stråvalla har ännu inte blivit av och jag misstänker att jag får drömma vidare om det.

   

Av Synne Fahlström - 23 juli 2014 15:32

Jag spyr , nu vill jag ha åska och regn!

Å det är fler

Hjälp !

Orkar inte ens gå och pinka

Å Affe orkar inte ha vakt!

Men vi lever fast det är knappt

Av Synne Fahlström - 22 juli 2014 20:22

Det blev ett Dr besök men spökena vad med! Vi hade ett bra samtal vi och vi ses i slutet augusti! Vi vill se hur öppen psyk tänker lägga fram min framtid! Vi fick iväg en remiss på diskbråcket så får vi se om det blivit ett nytt! Dagen har varit något varm både för mig och dom små! Det kom en stunds skugga så vi fick en promis.

Dom små var ute en kort stund! I morgon har jag inga måsten vilket är skönt! Titti och Anders o Doris. Liten go pratstund och kloklippning på Lillan. Lite sur blev hon idag på mig.

Av Synne Fahlström - 21 juli 2014 14:16

Men monster ville vara ute korta stunder med lina på Affe o Destiny

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards