falle

Alla inlägg under september 2014

Av Synne Fahlström - 29 september 2014 13:16

Bus med Destiny

Liten men tuff

Gottar sig ute i solen

Hallå vänta på mig?

Man blir hungrig av lek och sol

Affe har sten koll på Mimmi så inget händer den lilla!

Av Synne Fahlström - 29 september 2014 12:59

Vart har 2014 tagit vägen? Den ena dagen är den andra lik. Vissa nätter kan jag sova vissa inte och då kommer ljudböckerna till stor hjälp. Det skingrar ensamheten lite. Ska i veckan träffa psyk dr i veckan och även dr Peter . Men vet inte vad psyk dr ska kunna göra som inte dr Peter gjort. Läget känns maktlöst och tvivlen att livet ska bli annorlunda och bra igen! Har flytt upp till B under en tid för att slippa ensamheten. Har skärmat av mig inför alla nära och kära. Tråkigt nog dom hade behövs som stöd men jag har inget att säga längre. Dom har alla sina liv och orkar inte med en sådan som mig. Varje dag är en kamp om överlevnad. Har fått hjälp och handlat lite av en vän som vet att jag är ständigt pank och hon vet att jag svälter mig. Trodde aldrig att jag skulle sjunka så lågt men tack T o A för att ni finns?!

Lilla Mimmi växer hon blir 5 veckor imorgon. Hon äter bra själv . Och är ute massa gånger per dag och kissar ute. Hon är en pigg och fin valp. Affe leker med henne och även tjejerna får busa med henne nu?!

Nu börjar hösten komma med stora steg

Träden börjar skifta i gult och rött. Så snart tappar träden sina blad och jag känner att hela livet dör under allt för många dagar.

Av Synne Fahlström - 22 september 2014 16:00

Nu är det ett tag sedan jag skrev några rader. Det beror på att jag känner att jag sluter mig mer och mer! Är fruktansvärt pressad ekonomiskt och det gör inte min deppretion bättre utan känner att jag går bakåt igen. Tråkigt men sant. Har mina läkar besök i början av oktober så det är en stund till men vad kan dom göra åt min ekonomiska del! Sen har mitt diskbråck blivit illa vissa dagar till ett helvete! Känner att tider rinner ifrån mig och jag står och stampar. B fyller snart 60 år och jag har inte ens till en skjorta till han. Trodde i min enfald att ekonomin skulle bli bättre när barnen flugit ut men icke. Men vem har sagt att livet ska va enkelt!

Av Synne Fahlström - 11 september 2014 14:37

Idag bar det iväg till Lödöse och pappa! Vi tog det lugnt på morgonen och fixa , packa och sen iväg för att handla hundmat! Väl framme över öste vi pappa med pussar! Lekte hage och fick badat. Ett mysigt ben på det.

My amma ute!

Första gången ute i gräset!

Mm luktar gott!

Solen står högt och varmt är det!

Av Synne Fahlström - 10 september 2014 20:30

Mina nya föräldrar kom idag:)! Gissa om det blev mycket gos och prat om vad jag ska heta! Kan ju inte heta Lilfisan hela livet:)

Pappa gilla mig och min syrra lukta lite på mig idag med! Tror Jon kommer att gilla mig när jag kan springa :)

Å så gott det var att sova i mammas famn det ska jag komma ihåg när jag flyttar!

Å nu är det snart natti natti! Tack för besöket T o A.

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards