falle

Alla inlägg under augusti 2014

Av Synne Fahlström - 31 augusti 2014 19:25

Skit dag har sovit nästan hela dagen. Tvätta alla golven blev gjort men det var nog det enda vettiga idag!En Aa medlem skulle kommit så vi kunde fortsätta i stegarbetet men det blev inget. Å nu på kvällen ringer den Aa medlemmen som håller i det och undrar hur det går!! Först vid sextiden fick kommit ner till affären. Påvägen träffa jag barnbarnen med sin mamma! Så jag slog följe med dom till affären fast jag var på väg hem. Det är mysigt att träffa dom. Dom skulle titta förbi utanför när valpen blivit större. Å så är denna dagen snart slut , skönt tycker jag.

Av Synne Fahlström - 30 augusti 2014 18:24

Det finns inget att skriva om dagen då det inte hänt ett skit! My ligger där hon ligger och det gör valpen med. My stör mig på natten då hon försöker bara valpen till mig upp i min säng, så sömnen är lite si och så! Prata en stund med T idag han hade varit på Liljas och Dantes kalas idag!

Av Synne Fahlström - 29 augusti 2014 21:18

Dagen har varit lugn, jag och mina små har varit hemma och inte gjort ett dota!

Lill skruttan har bara gått upp 10gr och My vill inte äta men hon är pigg och lugn!

Lillfisens nya husse och matte kom på besök på kvällen! Dom hade köpt med sig kebab rulle å gisses vad gott det var. Mysigt att ha trevligt sällskap och få go mat på köpet!

Lillfisens nya matte smälte som smör i en stekpannan när hon såg den lilla!

Doris sa inte mycket bara lukta lite men hon får ju säga hej till syrran!

Nu är vi ensamma jag och hundarna så vi tände lite ljus och myste i soffan med en bra ljudbok! Lillan och Destiny sov gott i soffan.

Affe hade lagt sig i sängen men kom till sist och gosa ner sig hos mig!

My ligger tryggt i badrummet med Lillfisen och ammar!

Tack Titti och Anders för att ni kom och pigga upp min kväll.

Av Synne Fahlström - 28 augusti 2014 20:45

En lugn dag var på Apoteket utan hundar . Stängde in My o valpen på toan och det gick bra ! Sen har dom andra varit ute i solen och gjorde sök!

Destiny är lite orolig för My's ilska då hon kommer nära. På kvällen var jag på Aa möte och det gick bra riktigt gott att träffa sina vänner! En Aa vän hämta mig så ångesten höll sig borta! Nu ska vi ARB med 12 steg programmet på lördag kl 14 och sen ett möte på centrumgruppen:) !

Av Synne Fahlström - 27 augusti 2014 20:29

Natten har varit orolig för alla hundar, My hade förverkar så det blev inte så mycket sömn. Å jag skulle till Dr 10.30 . Men det blev förlossning istället . Å dr och jag fick ta besöket över telefon. Han är underbar. Fick bekräftat att jag har ett nytt diskbråck nedanför det jag redan opererat. Han skickar remiss till Sahlgrenska . Blev inte förvånad jag var inställd på att det var ett nytt.

My fick en tik som vägde 205 gr och hon kom med fötterna först men allt gick mycket bra! Lite besviken på att det bara var en hade två köpare till. Men allt har sin mening och den lilla ska flytta till Titti, Anders och Doris när det är dax och hon kommer att bli snygg hon är lik pappa Affe.

Hon får vit nos o vitt på tassarna och en vit toffs på svansen.

My vaktar !

Hon ser så bedjande ut

Det är gott liv i den lilla hon har snuttat hela dagen!

Under förlossningen låg dom andra helt stela i soffan och våga sig inte nära My! Dom är för Goa.

Nu på kvällen började jag och en Aa vän med stegarbetet igen och imorgon är det möte, hon hämtar upp mig så inte ångesten gör att det inte blir något av!

Av Synne Fahlström - 26 augusti 2014 19:35

Fick hjärnsläpp idag! Trodde My var på. 63 dagen men om det var två dagar kvar igår så kan det knappast vara 63 idag! " pucko"

Men under dagen har förverkar börjat lite grann! Lite sammandragningar och lite låg! Så vi får se vad som händer. Ska ju vara hos Dr kl 11 imorgon. Så vi får hoppas att jag kommer dit.

Av Synne Fahlström - 25 augusti 2014 18:07

2 dagar kvar och My är kol lugn så här händer inte mycket! Vi tog bår prommis och hon vankade med så snällt! Själv var jag döende av smärta i ryggen när vi var hemma! Hade besök av 2 Aa vänner igår och meningen är att jag och en annan ska ta upp stegarbetet igen. Jag hoppade av när jag var på 5 steget det var då jag börja bli riktigt sjuk . Men vi gör ett nytt försök, mycket av mina tankar och mitt sätt har ju ändrats sedan ECT. Helt ärligt vet jag inte om jag är redo för detta men vill stötta en medmänniska.

Det börjar bli ordning med kisseriet på Destiny , äntligen! Lillan var lite tidigare men hon sköter sig bra nu hon med! Så stundvis är dom utan blöja :) ! Affe är som han är så kissskyddet är hans följeslagare. Speciellt nu när tjejerna börjar närma sig sina första löp han är väldigt intresserad av deras kiss och måste täcka över dom! Ja det är inte lätt att va HUND!

Av Synne Fahlström - 24 augusti 2014 09:32

4 dagar kvar

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards