falle

Direktlänk till inlägg 3 september 2014

Stor sol !

Av Synne Fahlström - 3 september 2014 20:59

Idag var det ett underbart väder, solen värmde gått. Jag fick kommit iväg och handlat och en sväng till Apoteket . Sen blev det lite städ igen!

My gottar sig i soffan med Lillfisen !

Hon kommer att bli grann!

Gottar sig i solen !

Lillfisen fick besök av sina nya föräldrar på kvällen.

Hon får det bra hos Ā o T när hon flyttar!

Doris är inte helt bekväm när My ger henne onda ögat! Så har jag klippt klorna på alla utom valpen med det kommer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Synne Fahlström - 3 oktober 2014 14:46


Det blev en dag i självömkan igår om det hjälpte vet jag inte men det är svårt jag har förlorat mig identitet pga Ect jag är inte jag längre det är svårt att förklara! Framtiden känns oroande jag är rädd. Samtalet med T var ett ärligt samtal och jag ...

Av Synne Fahlström - 2 oktober 2014 11:02

Såvad läkarbesöket gjort, det var en fransyska och det är henne jag ska ha. Men vad besöket resulterade i vet jag inte riktigt mer än ny sjukskrivning och på fyllnad av mediciner, jo en höjning på Zoloften med. Återbesök kan dröja då mottagningen ska...

Av Synne Fahlström - 1 oktober 2014 19:12

Åkte hem på förmidagen från B. Huset såg ut som när jag åkte förutom att blommorna ville flytta?! Men dagen har varit lugn den har kretsat runt hundarna, Mimmi ska ju ut offta och ska äta. Men hon är duktig. Nu leker hon med dom andra hundarna och ha...

Av Synne Fahlström - 29 september 2014 14:33

Av Synne Fahlström - 29 september 2014 13:16

Bus med Destiny Liten men tuff Gottar sig ute i solen Hallå vänta på mig? Man blir hungrig av lek och sol Affe har sten koll på Mimmi så inget händer den lilla! ...

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards