falle

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2014

Hemma igen

Av Synne Fahlström - 1 oktober 2014 19:12

Åkte hem på förmidagen från B. Huset såg ut som när jag åkte förutom att blommorna ville flytta?! Men dagen har varit lugn den har kretsat runt hundarna, Mimmi ska ju ut offta och ska äta. Men hon är duktig. Nu leker hon med dom andra hundarna och har lärt sig morra? hon är för söt. När jag ropar på henne kommer hon så ivrigt. Imorgon ska jag till psyk dr och har mycket funderingar kring det besöket. Vet inte vad jag ska säga känner mig likgiltig . Är rädd för att han ska ändra på min medicin så jag ska bli som ett drogat kolli som när jag kom hem. Kunde inte köra bil och levde som jag var berusad 24 timmar om dygnet. Det var hemskt. Känner att jag har inte den kraft som jag brukar ha mot läkaren och säga till om något känns fel. Saknar min dr Peter han var trygg och förtrolig. Han ska jag träffa på fredag för att stämma av att besöket hos psyk dr gott bra. Ja det är lite som snurrar i huvudet. Nästa vecka fyller B 60 år, han kommer ner till mig på måndagen så är han här till onsdag och om jag har soppa åker jag kanske med han upp så jag slipper sitta ensam o grunna. Nu väntar jag på att Mimmis nya mamma o pappa ska komma. Det hade kört ihop sig lite och därför blir dom sena, men det gör inget jag lär inte kunna sova inatt ändå när jag vet att jag ska iväg på morgonen och jag kommer väl ligga där och fundera på hur besöket ska gå. När jag är klar hos dr ska jag stanna till i Mölndal och hämta Mimmis stamtavla som är klar. Skk har höjt dom igen nu kostar dom 661kr sist var det ca 550 st! Det är inte klokt vad bra betalt dom ska ha, så dom som tror att jag kände pengar på att få valpar kan glömma det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Synne Fahlström - 3 oktober 2014 14:46


Det blev en dag i självömkan igår om det hjälpte vet jag inte men det är svårt jag har förlorat mig identitet pga Ect jag är inte jag längre det är svårt att förklara! Framtiden känns oroande jag är rädd. Samtalet med T var ett ärligt samtal och jag ...

Av Synne Fahlström - 2 oktober 2014 11:02

Såvad läkarbesöket gjort, det var en fransyska och det är henne jag ska ha. Men vad besöket resulterade i vet jag inte riktigt mer än ny sjukskrivning och på fyllnad av mediciner, jo en höjning på Zoloften med. Återbesök kan dröja då mottagningen ska...

Av Synne Fahlström - 29 september 2014 14:33

Av Synne Fahlström - 29 september 2014 13:16

Bus med Destiny Liten men tuff Gottar sig ute i solen Hallå vänta på mig? Man blir hungrig av lek och sol Affe har sten koll på Mimmi så inget händer den lilla! ...

Av Synne Fahlström - 29 september 2014 12:59

Vart har 2014 tagit vägen? Den ena dagen är den andra lik. Vissa nätter kan jag sova vissa inte och då kommer ljudböckerna till stor hjälp. Det skingrar ensamheten lite. Ska i veckan träffa psyk dr i veckan och även dr Peter . Men vet inte vad psyk ...

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards