falle

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Synne Fahlström - 6 augusti 2014 18:51

Hon blev så söt! Som en valp igen!

Av Synne Fahlström - 6 augusti 2014 16:39

Morgonen var lugn tills jag skulle bädda! Då hade Lillan tappat kissskyddet ! Lagom kul!

Men jag vet ju hur man gör när man ska tvätta så det var bara att tvätta ett täcke i taget och ta det lugnt!

Så fick vi besök av grannen! Å mina hundar hoppar ju aldrig! Skit ungar är dom! Grannen hade med My's bror Teddy för jag skulle klippa klorna på han! Han är bråkig mot sin matte så jag erbjöd mig att försöka! Men först fick dom leka lite.

Bus!

Anfall från Teddy!

Tjocke Maja låg och slöa vid mina fötter när dom andra lekte !

Så här glad var Teddy efter kloklippning !:(

Han ville inte ens titta på mig !

Även Affe gjorde ett försök att bjuda upp till lek men nepp det blev inget med det!

Min vän E hjälpte mig att ratta in blå där det röda suttit men som jag inte fick att läka och så här bra är det nu! Så tack E!

Även denna verkar det som att vi fick stopp på fortsatt infektion och förstört namnen! Tur att man har Goa vänner!

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards