falle

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Synne Fahlström - 16 maj 2014 16:18

Vid 9 väckte B mig och sa att dom små varit ute och ätit. Han var på väg hem. Jag fick tre hårbollar som kröp ner och värmde mig, jag ligger på en madrass i stora rummet för sängen är för liten för oss alla! Mörbultad i rygg tar jag mig försiktigt mig upp. Ingen stress i kläderna för att Lillan inte ska hinna göra inne. Ute är det mulet och det får bli kaffe i sängen tills värken lättar. Skickar Grattis till svärdotter M som blir 29 år idag . Tar mitt kaffe i sängen och lyssnar förstrött på en dålig ljud bok.

Men idag skulle ju Apotekets besökas så jag fick tvingat mig att handla lite på Netto med.

Sen tog jag mig i kragen och åkte till dottern och J blev lycklig att träffa dom små! T klippte mig och det var gott att bli av med det tradiga håret!

Nu ska bara lite pärlblont i med så kanske jag inte behöver bli rädd när jag ser mig i spegeln'

Även det blev okey.

Tösa fick dammsuga upp den gamlas hår!

Dr ringde o meddela att proven bar bra! Skönt han är för go min lilla Dr. Dagen har gott bra så länge jag medicinerat! Så idag känns det bra att få gjort något ! Kanske en längre prommis i det Goa vädret kan klämmas in med ikväll vem vet!

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards