falle

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Synne Fahlström - 3 oktober 2014 14:46

Det blev en dag i självömkan igår om det hjälpte vet jag inte men det är svårt jag har förlorat mig identitet pga Ect jag är inte jag längre det är svårt att förklara! Framtiden känns oroande jag är rädd. Samtalet med T var ett ärligt samtal och jag förstår och det han vill få så vara. Jag har lagt mig han är vuxen och jag får vara glad över att A ringer varje vecka han är orolig för sin mor. Han ger sig inte utan pressar fram svar av mig. Så var det besök hos min fina dr Peter fick nya magsårstabbeter och att han finns kvar för mig sa han. Sen tog jag hundarn och hundmaten och bara åkte till B. I tumulten när vi kom fram så hitta jag inte Mimmi hade öppnat till baksidan och när jag gick ut för att se så sprang Mimmi på gräset. Fick en smärre chock för det är högt ner till gräsmattan. Ja den lilla utvecklas för varje dag hon har börjat bajsa ute och äter 4 mål om dagen. Hon kommer få det så fint med Doris och T o A där finns det kärlek.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards