falle

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Synne Fahlström - 4 augusti 2014 19:38

Vi vakna med blixtar och dunder ! Helt okey för mig!

Jag fixade lite hemma sen gjorde jag mig och hundarna klara för avfärd till plantaget för inhandla hundmat!

Sen tanka jag bilen och gav mig av till Lödöse. Bo skulle bara jobba idag men när han väl kom hem så blir det jobb hela veckan!

Vi hjälptes åt att dammsuga ett rum var vi har ju lika ont båda två. Så det var första gången som jag orkat ta tag i Bosses hus! Hundarna blev glada över att va uppe igen !

Å nu är jag hundra säker på att My väntar valpar hon blir allt tyngre att bära! :)

Destiny är fortfarande tokig vid måltid men nu vet hon att hon inte få ta dom andras mat! Ett litet matvrak!

Lillan har växt till sig ! Hon backar inte i första taget hon ryker ihop med syrran så dom väcker döda! Något att jobba med!

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards