falle

Alla inlägg under juni 2014

Av Synne Fahlström - 15 juni 2014 17:29

Idag blev Moa 10 år! Tiden går ,

Spänd över paket o lycklig över den nya bikini !

Moa hade jobbat bra med att bakning av tårtan som var underbart god !

Linn kröp gott upp hos morfar

Linn hade sjuningt solo på avslutningen hon är otroligt bra

Lillfisen fick ett kuvär av morfar !

En glad tjej!

Å jag håller mig uppe vid utan ! Ingen medicin och jag lämna hundarna själva för första gången o mamma hjärta värkte '

Men dom hade sovit gott ! En bra dag om jag själv får säga det!

Av Synne Fahlström - 13 juni 2014 17:54

När jag vakna i morse var jag i samma svåra beslutsamhet att åka hem.

Gick där och värkte tills jag tog beslutet.

Nu åker jag.

Och in med hundarna packning och så var vi påväg,när jag stannade för att handla ringde dotera.

Hon undrar om jag kom på söndag så det blev ett stopp till i så födelsedagsperesenten blev inköpt.

Väl hemma så var det städ som gällde sen tog jag det lugnt.

T ringde på kvällen han berätta att frun fått jobb vilket gjorde mig lycklig.

 


Av Synne Fahlström - 12 juni 2014 12:23

Solen visar sig idag, lite blåsigt och jag sitter som fast frusen i soffan!

My trivs gott bakom husse om natten ,

Det går ingen nöd på dom andra heller!

Sitter o funderar på att åka hem ,men vet inte om orken finns .

Av Synne Fahlström - 10 juni 2014 18:47

Till er som förstår. De flesta drar sig undan! Slutar höra av sig o hör att personen blir folkskygg och drar sig ännu mer om i sig själv ' tack Helena du verkar fatta att detta. Varje dag är en strid . Nu är jag snart framme på v 5 i mediciner och hoppas på vändning . Ingen som har lever i det förstår hur det är jag byter liv med en 5 barns mamma i morgon om det gick ! Tack Helena

Av Synne Fahlström - 10 juni 2014 17:50

Igår gick det inte själv längre utan jag flydde till B. När jag blir rädd för mig själv måste jag! Ingen som levt i deppretioner kan inte förstå, men det spelar ingen roll! Jag finns idag med. Har pressat mig i solen från 9.3014.30 sen var jag döende. Svek ännu en gång mina tjejer o kommer inte på avslutningen' det är ett helvete! Prata med dotera och fick en föreläsning om medicinering. Hon gav rådet att ta två öl för att över leva dagen. När B kom grillade vi och åt gott! Mitt i maten ringde min bror C! Vilket gjorde mitt hjärta mycket varmt .

Första duschen ute i iskallt vatten

Nu är det sommar

Av Synne Fahlström - 8 juni 2014 15:20

En mycket bättre dag. Fick åkt och handlat hundmat o lite mat till mig och bilen fick lite soppa. Jag får vara glad för det lilla. Ringde dotera med och tala om varför det varit tyst från mig. Hon förstod.

För läkandet tar så mycket tid av ens liv!

Lite bilder från dagens lek hos mellan sonen

Det är lyckliga barn

Det värmer mitt hjärta!

Tänkvärt

Av Synne Fahlström - 7 juni 2014 18:38

Solen har visat sig hela dagen. Men tyvärr har jag inte kunnat utnyttja den! Är på min 4 vecka med medicinen och idag har varit em mycket dålig dag. Orkar inte många sådana till. Har vandrat mellan säng o soffa, tvingat mig ut med dom små men sedan har det varit stopp ! Fick en snabbvisit av L o D med mamma. Det var snällt av henne

Ett glas av detta så hade jag nog somnat ett tag!

Av Synne Fahlström - 5 juni 2014 16:36

Men så ensam vi alla kan känna oss när vi är i denna känslan ! Tror inte att anhöriga , vänner förstår hur den som mår skit känner sig väldigt ensam. Vill inte belasta någon. Vet att jag är inne o den veckan då allt känns värre men det tröstar mig inte mer för det. Vill bara att dagar, nätter går så att jag kan se en ljuspunkt i livet!

Å jag är en sådan människa nu ! Tyvärr.

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards