falle

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Synne Fahlström - 1 juni 2014 12:04

Fick tidigt besök av T idag!

Det var ett efter längtat besök !

Han arbetar ju som en galning sen är ju han pappa och har sambo som också vill se han!

Så mamma njuter av dom stunder jag får låna han:) !

Mitt hjärta som blivit en vuxen och förståndig man, jag är stolt över han!

Vi har börjat arbeta på ett annat sätt att umgås på.

Mammsen måste förstå att han inte behöver hålla mamma i handen.

Å det gäller han med han behöver inte hålla mig i handen.

 

Men det lär inte hända kan jag tro ;)

 

Jag och dom små var ute en sväng och idag sprang jag rakt i armarna på älsta sonen med barn.

Jag sa: Hej på han och gav han en kram och låsades som ingenting.

L ropa högt FARMOR och lille D klappa hundarna.

När jag gick därifrån kände jag mig mycket tillfreds ett underbart lugn i kroppen.

 

Lill fisen börjar bli en liten buse,hon bet gärna T i tårna när han kom.

 

Sen har jag och dotera haft ett långt samtal som var givande.

 

Avslutar med denna vackra blomster som är utanför mitt sovrum.



Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards