falle

Alla inlägg under maj 2014

Av Synne Fahlström - 10 maj 2014 15:58

Vi vakna till sol!

Hundarna myste!

Och jag fick tvättat av bilen inuti! Underbart !

Sen myste vi i solen!

Jag tog mina pauser men visst är det vackert!

Av Synne Fahlström - 9 maj 2014 19:35

Ja här sitter ja i skogen och gör inte ett dugg! B har åkt för att göra sista natten, han har sovit större delen av dagen. Han sover bättre när jag är här. Jag fick dammsugit bilen nu är det bara rengöring på inredningen sen kan jag nog våga besikta bilen!

När jag är låg då är dom små låga My ska knö med mig hela tiden! Lillan o Affe har sprungit ut och in hela dagen! Affe gömmer ben och Lillan bär in dom igen:) .

Hals hund kallar jag det:)

Ha en bra helg!

Av Synne Fahlström - 8 maj 2014 20:20

En riktig skit dag! Mår pyton och när kl var 17.00 våga jag inte va kvar hemma utan satte mig i bilen o körde upp till B! Han jobbar natt men jag vet ju att det är någon som kommer . B hade pratat med T på väg till jobbet så han ringde mig och försökte lindra min ångest! " tack älskling"

Av Synne Fahlström - 7 maj 2014 15:59

Tog mig i kragen och åkte till dottern. Mina små älskade inte hennes Timo idag!

Affe passa Lillan och My visa vem som bestämde!

Affe sur som ättika

Lillan undrar vart hon kommit!

Å Timo som inte fattar varför dom inte vill leka med han!

Försäkringskassan ringde idag med. En bra handläggare. Ute är det skit väder inga långprommis idag inte. Dom små ogillar regnet , konstigt !

Av Synne Fahlström - 6 maj 2014 17:38

Inte fan hjälpte sömnpillret igår inte! Nä hjärnan gick på högvarv! Det rörde sig om strykning och ordnings läggande av vår/ sommar klädsel. Sen va det bara att gå upp o göra det ! Så gick hjärnan kring storarummet och soffan. Kanske skulle jag prova en annan vinkel:/ ! O ja det var rena snurren så när jag skulle prova igen vid 4 tiden fick jag väcka dom små så dom inte skulle väcka mig kl 6.

Så här blev det och jag kan ju ändra mig igen om jag vill:) !

Smink grejerna på sin plats!

Å några söta fjärilar

Så här ser utfodringen av mina små ut!!!!
My längst upp
Affe mellan men äter inte förrän dom andra två är klara
Lillan längst ner på mattan !
Visst är djur fantastiska i sitt handlande.

En stunds vilande fick det bli kroppen är inte ok . Men fick handlat hem mat och hundarna var mindre glada över att få åka med ! För det öste ner från himmelen .

Har lite tankar på att kolla efter en rest resa när skatte pengarna kommer bara åka ner och lapa sol ! Tyvärr sätter ju mina tre små troll pinnar i hjulet !

Av Synne Fahlström - 5 maj 2014 16:34

Idag borde jag vara nöjd med mig själv, fick ta mig till Mölndal för att lämna in mina glasögon som gått sönder , bågen lossa bara,

Gissa om jag blev paff när jag skulle till Apoteket för de var flyttat . Sen var denna gröna sak en klättervägg för barn .

Men det var inte samma Mölndal som det em gång va, dåligt med affärer.

Så här vackra tulpaner har vi utanför vårt hus.

Å vad jag älskar dessa träd när dom äntligen blommar,synd att dom står o blom så kort tid .

I Mölndal fick jag äntligen tag i denna bok:)

Här kan jag gömma mina hemligheter , hitta även krokar som gick att klistra upp eftersom vi inte får borra i kaklet!

Tycker personligen att handdukar ska vara bredvid handfatet .

Men även min lilla första hjälp fick nu kommit på plats! Det är ju bra att veta vad det finns när man kan behöva något;) !

Å idag gick vi långt!

Å trötta blev vi! Så nu blir det soff häng!

Av Synne Fahlström - 2 maj 2014 21:33

Trött redan efter att varit uppe i en timma . Något är fel vinglar sluddrar om jag inte anstränger mig! B bad jag att åka hem ! Jag orkar inte med mig själv! Tog tag i för att kolla om det är medicin som gör detta ! Å visst var det Lamotrigin . Just nu skulle jag vilja spy på hur människor behandlandes av vården! Jag har inte kunnat åka med bilen mer än när det varit ett måste! Ringa någon är inte kul heller när jag sluddrar! Så nu hoppas jag det släpper snabbt så jag orkar andas utan att dö mellan soffa och uteplatsen

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards