falle

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Synne Fahlström - 27 maj 2014 16:41

Klockan 4 hade fyra hundar bestämt att dom skulle kissa.

Så det var upp och ut,men sen kröp vi ner igen.

Doris är hos mig några dagar och igår när vi tog kvällskissen trodde jag att jag skulle få spader ,hon flög högt och lågt.

Så idag har vi infört en annan taktik .

Men hon är inne i spökåldern med.

Minsta lilla ute så ryggar hon men jag bara fortsätter som inget hänt,så lite bättre är det redan.

 

Dom hade lite sök.

 

Men Doris var tvungen att hålla koll samtidigt.

 

Å jag fick en så här god frullle!!!TACK TITTI!!!

 

Men dom små har varit inne mycket idag det har varit hett.

Jag låg och stekte fläcket och dom kom och kolla mig  ibland.

 

Matte va är du???

 

Jag kunde inte motstå att klippa av tre grenar av denna växt den var så grann.

       

Alla hitta vi en plats att sova på igår,lite rörigt en stund då Affe tyckte att han och -doris skulle ha kul.

Men ski fick han och idag är han inte intreserad nämnvärt.

 

Så det var min dag idag.

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards