falle

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Synne Fahlström - 19 maj 2014 10:09

 

Så var det en ny vecka igen.

Ute lyser solen med sin frånvaro på förmiddagen,sen kom den busen fram.

Vi tog vår runda som vanligt jag och dom små.

Men de sista dagarna har jag haft känningar av mitt diskbrock.


Affa har haft en tuff dag han har suttit och tittat efter Doris

Han tittar anklagande på mig som om det är mitt fel att hon inte kommer.

   

Lillan fattar inget för hon vill ju leka. 

Så det blev en lugn dag för vår del. 

A ringd dom ska titta ner i veckan sa han.

Efter vi pratat somna jag som en stock på soffan och vaknar 17.00 av barn röster.

 

Då var det farmors lill tjeja och lill kille som ville säga hej.

Farmor kom snabbt upp ur soffan och gick ut till dom.

Idag fick dom träffa Affe och My med.

Även om det är korta stunder så värmer dom.

Jag krama M hårt och tackade henne för att hon gör det möjligt.

När dom gick hörde jag L säga till sin mammma -När får jag gå in till farmor?

Men när dom gott kunde jag känna en unns av glädje i hjärta och det var länge sedan.

 


Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards