falle

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Synne Fahlström - 14 maj 2014 11:18

 

Idag är regnet borta,äntligen!!!

Vi snabbade på att komma ut på en prommis innan det ändrar sig igen.

Dom små behöver få springa av sig,så dom blev lyckliga.

Jag ska själv erkänna att det var gott att se annat än regnet och min bostad.

Ska till Dr idag,det ska bli skönt.

Det är mycket som snurrar i huvudet, ovissheten är jobbig.

Inte för att Dr kan göra ett skit åt min ovisshet.

Men det kan inte göra ont att få dela det med någon annan.

Jag är skit rädd innest inne.

Satt i bilen och hade värdens kamp med mig själv innan jag kunde ta mig ur bilen, Ringde B som tycker att jag får rycka upp mig!!

Ja det hade jag gärna gjort om jag kunde.

Läkarbesöket tog 1 timma idag,det gör lätt det när det är en patient som kommer totalt nedbruten och bara gråter.

Det är inte lätt för vare sig Dr eller patienten att föra ett vettit samtal.

Dr tycker att det är för jävligt att Psyk lämnar ut en människa utan att ha en uppföljning inom snar framtid.

Jag är belägen att hålla med.

Dr har inte den utbildning för den kategori jag nu ligger i.

Vi får försöka båda två att hjälpas åt.

Vi kom överens om en medicin som ska trappas in men som vanligt fanns den inte inne när jag kom till apoteket.

Drvar orolig för mig och undrade om jag har hjälp när jag mår så här. 

Nej sa jag min släkt är rätt trötta och slutkörda på grund av min dåliga hälsa och jag kan inte lasta dom .

Jag är själv trött på min hälsa,han undra om susid tankarna finns kvar .

Å hade jag inte haft dom tre sakerna som knör på mig hade det nog varit gott att slippa denna striden.

Men jag har inte ens ork att göra mig av med dom.

 

Å som grädde på moset så öste regnet ner när jag klev ut från läkaren.

Å dom små blev lika glada som jag att behöva gå ut och kissa i häll regn.

Själv var jag som en dränkt katt efter ha gått från parkeringen.

 

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards