falle

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Synne Fahlström - 13 maj 2014 20:00

Idag har det regnat sedan 12.00 och det har inneburit krig mellan mig och denna dam

Det finns ingen som är så jäkla enveten! Hon sätter sig på röven och vägrar röra dig! Å inte hjälper det med att skälla hon blänger ilsket o grannarna undrar väl om jag är djurmisshandlare!

Å denna lär bli lika enveten det är så man vill strypa dom! Jag är ju lika blöt!

Annat är det med med Affe han gör sina pikar !

Utan regn!

Men det är allt för sällan! Bara så ni vet!

Av Synne Fahlström - 13 maj 2014 13:00

Mina dagar sedan i torsdags har ju varit ett mindre helvete inom mig. När vi åkte hem igår tänkte jag att då ska jag försöka leva med den smärta som larmslår hela mitt inre. Det är svårt för dom som inte varit i den situationen själv att förstå hur utslagen , hjälplös och liten jag är i det tillståndet och får jag inte hjälp på medicinsk väg klarar jag inte av det i allt för många dagar ! Idag vakna jag 04.30 och bara önska att någon kunde skjuta mig! Fick tag i Dr och vid 10 kunde jag äntligen få en inre ro och ta tag i allt annat som livet krävs även av mig. B körde mig till Apoteket sedan åkte han hem, det blev ingen besiktning av bil idag! Utan det blir nästa vecka. Väl hemma och någon timma efter medicin intag fick jag röjt upp i bostaden.

Tyvärr har jag en liten pedant boende i mig så allt ska torkas skåp möbler osv

Å då blir det en del tvätt när jag gör mina röj;)

Lillan hade inte fuskat med att göra en kiss på denna mattan så det blev ett moment mindre

Efteråt blev det en tur ut i skog och mark

Fullt ös!

Det är vackert

Å dom små älskar det

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards