falle

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Synne Fahlström - 12 maj 2014 15:55

Så var vi hemma igen . Åkte hem gör läkarbesök imorgon och B tänkte passa på att besikta bilen! Men väl hemma så var det på torsdag som jag skulle till dr. Phu trött blir jag på mig själv!

Men bilen är nu ren inuti!

Så nu håller jag tummarna att denna skrutten håller igenom!

Vi fick sol två dagar och servar skönt .

Denna lilla skruttan fick i sig något dom hon ej borde och var dålig i magen i två dagar med kräk och diarré! Så B har fått nytvättade mattor i huset.";)"

Men dom små har haft det gott.

Själv mår jag som jag gör inte mycket att orda om. Fick hämta mina glasögon när vi körde hem idag dom blev klara i fredags så det har varit en vecka utan dom riktiga glasögonen. Så det blev lite sjögång att ta på sig dom igen. Nu har vi ätit lite middag och jag har en tvätt att hänga så allt är som det brukar va.

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards