falle

Alla inlägg under april 2014

Av Synne Fahlström - 7 april 2014 17:43

Äntligen sände Gud denna ängel till mig! En vacker blå blomma fick farmor med;).

Farmor jag visste inte att du redan flyttat hit! - nej farmor vet det mitt hjärta.

Tack herre för att du ger mig ett litet hopp!

Av Synne Fahlström - 7 april 2014 15:39

Det blev en orolig natt vakna kl 01.00 med värdens ångestatack! Det var bara att gå upp och försöka få hjärtat på rätt ställe igen. " Phu "
La mig vid 7 tiden då var dom små utfodrade o rastade! Men var uppe igen vid 9. Det blev lite frulle" pizza" som var över efter Doris matte o husse kom med igår. Skit samma Gött va det.

Å fina tulpaner hade jag att beskåda under frukosten. Sen orka jag inte gå eller sitta fast i min bostad utan fixa till mig och så stack jag och dom små iväg!

Var inne på Cinco och hitta detta vackra armband som ska bli Olgas halsband.

Även detta blir Olgas när hon ska va en tuff brud i läderskrud, då ska det va lite nitar med!

My är lite slö idag verkar ur form men tänkte att det skulle pigga upp dom båda av att komma ut en stund. Efter halsband inköpen åkte vi till H och fika lite. Hon var också lite trött o hängig. Sen blev det ett snabbt besök på Netto och ett litet inköp för mina sista slantar. Fick slängt pappersinsamlingen med eftersom jag fick köra bilen till bostaden . Det går inte att bära över hela Balltorp , det är ju knappt jag själv orkar gå den vägen! Har tappat muskler och ork efter denna långa sjukhus vistelsen!

Av Synne Fahlström - 7 april 2014 04:36

Klockan 1 med stans ångest bara så utan förvarning ! Låg o vred mig sen gick det inte längre o jag gick upp . Tog ut dom små o blev sittande i soffan och funderade över livet! Om energitjuvar som finns i mitt liv . Tänk om det gick att stänga av denna person, undra om livet blir annorlunda då.

Idag fyller min syster år, skicka ett grattis. Hoppas kunna ta mig utanför dörren en stund idag. Just nu öser regnet ner. Snart kommer lilla Olga det ska bli spännande. Det är skillnad på att få en egen baby . Valparna som jag fött upp vet jag ju att dom ska flytta !

Av Synne Fahlström - 4 april 2014 18:31

Även denna dagen gick och lite nytta blev det även med min röriga skalle;(!
Fick lånat 600kr så att hyran blev betald. Tusen tack L o G för att ni hjälpte mig.Fick pratat med Förbo och förklara varför det blivit som det blivit.

Det blev en lång prommis med dom små fick postat ett brev på vägens gång. Det var varmt och gott i solen så vi njöt alla fyra.

Å det är ju som sagt min tid nu med sol och värme så jag passa på att sitta några timmar och mysa . Lyssna på en ljudbok och var ganska tillfreds med livet trots smärta och all annan jävelskap.

Men så började jag att pyssla lite på altanen och blev väldigt nöjd med dom små medel jag hade!

Mina små porslins djur står fint uppradade på altanräcket!

Så kom även min sol säng fram så jag kan ligga och både vila och sola samtidigt:)

Mor och dotter sover gott ihop

Även Herren i huset är trött nu.

Av Synne Fahlström - 4 april 2014 09:32

I dag var sovmorgon uteslutet !
Två monster såg till att jag kom ur sängen .

Bitas och brottas det är grejen det

Men det tyckte inte jag och My! My var sur dom attan.

Men nu efter mat , rastning och bus då vill dom sova!!! Men jag då?

Jag banna allt dom innan och sa att har vi gott upp så har vi ! Å då ska ALLA vara vakna ! Men inte lyssnade dom.

Av Synne Fahlström - 3 april 2014 21:26

När kl var 10.30 så ringde dom från Sahlgrenska och hade tid kl 14 .00! Oj panik hur får jag ihop detta !??? Det gick bli bussen eftersom jag inte är kapabel för bilkörning !

Så det blev bussen

Å som vanligt var det väntan som gällde

Eftersom jag är ur form så fick jag lägga mig och vila under väntetiden!

Mottagningen ligger i det risigaste av Sahlgrenska byggnader.

Domen av besöket blev sluta röka och tugga maten bättre men sluddrigt tal sa han inte var det kom ifrån! Egen diagnos en 10a med kvarstående rester! Men vad vet jag ? Jag är ju bara undersköterska och jobbat på stroke nevro!

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards