falle

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Synne Fahlström - 18 april 2014 21:20

Så kom solen fram som utlovat:) det blev fika ute men grannarna som sällskap !

Det var ju ett år sedan jag såg dom så det var lite att avhandla mellan mig o L :) . Lika trevligt som vanligt och efteråt undrar man varför det blir så sällan.

Det blev en bild. På den jag e gift med ! Det går ju inte bara att ha hundarna på alla foto :) !

Åldern tar ut sin rätt!

Det blev en del sök idag

Å Lillfisen lärde sig snabbt

Prinsessan

Kan du flytta på dig tanten?

Men allt har ett slut och vid 19.00 tiden gick vi in och dom små åt och sen decka dom i soffan. Vi käka middag och så var även jag redo för sängen:/

Av Synne Fahlström - 18 april 2014 13:19

Lillfisen väckte mig 06.00 för hon var nödig! Å det var ut och sen lite Mar. Sen kröp vi ner under täcket igen" mysigt" för på morgonen får hon ligga o sova nära mig. Väl uppe blev det lite kaffe sen blev det Olgas första bad!

Hon var kol lugn sa inte ett ljud

Så fick hon se sig själv i spegeln

En redig tjejs som är ren o fin inför påsken!

Även mammas sur mula fick sig ett bad! Lite grinig men det går snabbt över!

Affe tar det som en man och gör som mamma vill!

Så nu har vi tre rena fina hundar som fick göra lite sök ute när dom torkat. Själv åkte jag och handla lite i Lödöse. Det är 1 år sedan jag var här sen sist.

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards