falle

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Synne Fahlström - 16 april 2014 20:36

Idag hann mitt hjärta med ett besök mellan jour passen. Det var underbart att få krama om han och prata lite! Han har hjälpt mig en hel del under min sjukhusvistelse. Han är en fullvuxen man nu och mamma behöver honom mer än vad han behöver mig! Precis som det ska vara när barnet blir vuxen. Det har bara tagit mamma lite lång tid att få in det i sin hjärna, men nu hoppas jag att det ska sitta kvar där! Love you T

Mina älsklingar

Av Synne Fahlström - 16 april 2014 16:40

Murgröna är en blomma som jag älskar speciellt när den tar fart och blir långa och täta!

Av Synne Fahlström - 16 april 2014 12:05

Lillfisen Olga är duktig hon sover hela natten och piper till vid 7 tiden och vill ut. Sen är det mat och sen lägger vi oss en stund till och då får Lillfisen sova i sängen. Men idag ringde det ihärdigt 9.30 så jag blev tvungen att svara, det var Förbo som undrade varför hyran redan var inne:)!!! Ja jag kanske är inlagd igen så jag vill vara säker på att ni får er hyra, även dom andra räkningarna blev betalda så har jag ett problem mindre denna kommande månaden. Ska bara få hunden besiktad och bilen. Men bilen behöver ett nytt däck och nya vindrutetorkare och det kostar ju som sagt!;( väl uppe satte jag upp staketet, koka kaffe och satte mig och njöt av solen som visa sig en liten stund och dom små gjorde lite sök!

Men jag är lite down idag!

Goa ben fick dom avnjuta ute i det fria

Alla på var sitt hörn

Det är en go tid vi går till mötes nu! Hoppas att jag blir bättre snart med.

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards