falle

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Synne Fahlström - 15 april 2014 19:20

Dagen visa sig från sin bästa sida och lät solen komma fram! Jag blev ju bara tvungen att ta vara på den ett par timmar. Så jag plocka fram det provisoriska staketet och sen fick dom små njuta av dagen.

Affe och Olga busa på friskt:) !

Medan My njöt av solen.

Men även Lillfisen blev trött och behövde vila!

Affe tog sin paus under stolen i skuggan.

Å jag fick planterat lite penséer , hoppas dom får stå kvar nu bara när dom är utanför staketet;/

Fick även lite blomster på staketet! Tror dom får stå kvar även om det blåser för dom är redigt tungs.

Sen fick jag besök av tjejerna med pappa sin o då passa jag på att gratta L och J som fyllt år.

Duka lite mysigt med en liten present till dom två.

Så blev det fika och lite snack om allt och inget.

Mina fina tjejer

Söta som socker.

T skulle dykt upp idag men nu är kl 19.30 så det blir nog inget med det.:(

Olga har skött sig fint hon kissar o bajsar ute, det enda är att hon tror att hon ska behöva städa upp efter sig då hon bajsat;/ !

Men hon är en lugn och trevlig liten tjej, gnäller när matte glömmer att hon behöver lite mat men sedan är hon glad igen.

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards