falle

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Synne Fahlström - 13 april 2014 21:34

Med en baby i huset innebar det att få gå ut först kl 01.00 och sen 04,00 med Lillfisen Olga! Å kl 07,00 sa dom stora till att det var dax för dom så det var upp och hoppa! Sen lite mat . Sen tog jag dom små och gosa ner mig i soffan och vakna inte förän T ringde o väckte mig! Å det var väl dax att görs sig klar o ta vår långprommis , Lillfisen orkade gå långt själv innan det var dax att krypa ner i påsen på mammas mage och värms sig!

Medan vi andra gick vidare. Hemma igen var det mat igen för Olga , hon är för söt när hon sitter i påsen,

Själv var jag lite sliten idag och precis när vi skulle lägga oss på soffan hör jag någon ropa Farmor! Och där stod min söta Lilja,

Hon var nyfiken på lilla Olga så dom fick hälsa. Sen visa hon att hon klippt sig och sin fina cykel. Hon o mamma skulle gå till en annan lekplats sa hon.

Lillfisen fick klona klippta och sen somna vi så gott igen. Ville ju vara pigg när T o Ā och lilla Doris skulle komma. När vi vakna igen hade T smsat att hon hade middag med när dom kom så jag duka och förberedde kaffe . Affe blev överlycklig när Doris kom och dom lekte och nu är han slut.

Som vanligt överraskar min fina T med något och i dag gick jag mitt första påskris på väldigt många år! Tack mitt hjärta du är för underbar . Nu kanske du sportat mig att ta fram lite påsk pynt hjärtat:) !

Lite fika och mycket mysigt prat

My hitta mannen i ditt liv så T ligger risigt till:/ !

Lillfisen Olga gosa med T en lång stund sen ville hon sovs själv och då passa jag på att klippa klorna på Doris , Affe och My. Lillfisen var ju klar !

Titti Och Anders

Love you T o A

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards