falle

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Synne Fahlström - 11 april 2014 18:40

Det har varit fullt upp idag! Började med läkarbesök. Sen hem för att vila men blev så stissig efter ett tråkigt telefonsamtal att jag satte mig i arbete med att städa samtidigt som Ā ringde gång på gång för att jag skulle få han att vara lugn;( ! Även tvätten blev gjord! Men sen tog jag mina små och gick ut för att sortera tankarna!

Affe älskar våra turer, men är en kille som läser mina känslor!

Det gör även lilla My!

Men vi fick bår tur och jag tänkte ge mig ut igen om en stund för att bli av med frustrationen. Har förberett lite mat till B kommer vid 22.30 En annan lite mer rolig sak var att Lilja kom förbi och kom in o titta hur farmor bodde. Jag fråga om mamma visste att hon gick hit o det gjorde hon sa hon. Ändå så stod mamma utanför och kalla på oss hon hade letat efter Lilja sa hon. Hon hade bara sagt att Lilja fick se om farmor va hemma.

Sen har jag suttit och försökt sänka kostnaderna jag har så nu rök halvförsäkringen på bilen o livförsäkringarna på hundarna. Mer vet jag inte än vad jag kan stryka. Lite mycket för mitt huvud idag om jag så säger;( ! Jo sen var det två stora hästar utanför mig på förmiddagen ! Det var Mimmis nya matte som ville titta till mig hon vet att jag är sjuk, gulligt av henne. Men någon fika blev det inte för två hästar rymd inte i mitt storöringen :) .

Det gjorde gott med en prommis.

Mycket gott att lukta på!

[Bild]

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards