falle

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Synne Fahlström - 10 april 2014 21:35

Idag vakna jag ledsen , liten och förbannat trött på mitt liv! Allt rasar ekonomin räkningar dom lägger sig hög vad är det för mening?

Fick tvingat mig ut och åkte till dottern. Det är fullt ös nu när hon skaffat hund. Men idag lekte Affe med Timo efter att ha visat att han är kung!

Timo fatta inte alls varför Affe va tyken. My behövde bara visa tänderna då gick Timo och la sig! Det är tufft i hundens värd med.

Jag fick mig ett gott bad hos dotera! Sen bjöd hon på middag och mat är ju det minsta jag haft hemma sen jag kom hem från sjukhuset. Inte en spänn har kommit från försäkringskassan än ! Så snart får jag väl lägga in mig igen pga psyk bryt! När jag åkte från tösa så tog jag ett snabbt beslut och åkte på ett möte! Det tog på krafterna att berätta om dom sista månadernas upptåg inget att skryta med om jag så säger!

Å det är inte det enklaste!

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards