falle

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Synne Fahlström - 9 april 2014 17:47

Vi fick en dag utan regn så idag blev det inte något bråk med My när vi gick vår lång prommis! Det blir bättre och bättre för varje dag jag går nu! Orkar lite bättre. Men huvudet är inte med än, minsta lilla som rör till sig blir jag helt förtvivlad . Idag blev det en sådan grej när sjukkassan ville ha redogörelse för Tim anställning hos polisen och jag får kortslutning helt. Men jag hoppas att det blir rätt nu annars blir det garanti belopp som utbetalas å få går jag o hänger mig:( . Det får inte köra sig mer nu. Igår fick jag bråkat med B så han kom hit efter jobbet så det är inget vidare ställt i huvudet mitt:/ !

H gav tipset om att kamma hundarnas mattor efter tvätt!!!!' Vilket skit göra ! Det är ett heltidsjobb speciellt när My ska ligga på den under arbetet . Så lite vila ni sen blir det ett borttag till.Mina små ska ju ha det bästa. Två dagar till sen kommer lilla Olga. Det ska bli mysigt men det är en hel del arbete med en liten valp ! Å kanske kan den lilla hjälpa sin matte med tillfrisknandet .

Snart är vi 3 :)

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards