falle

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Synne Fahlström - 3 april 2014 21:26

När kl var 10.30 så ringde dom från Sahlgrenska och hade tid kl 14 .00! Oj panik hur får jag ihop detta !??? Det gick bli bussen eftersom jag inte är kapabel för bilkörning !

Så det blev bussen

Å som vanligt var det väntan som gällde

Eftersom jag är ur form så fick jag lägga mig och vila under väntetiden!

Mottagningen ligger i det risigaste av Sahlgrenska byggnader.

Domen av besöket blev sluta röka och tugga maten bättre men sluddrigt tal sa han inte var det kom ifrån! Egen diagnos en 10a med kvarstående rester! Men vad vet jag ? Jag är ju bara undersköterska och jobbat på stroke nevro!

Av Synne Fahlström - 3 april 2014 18:46

B har hjälpt mig med så mycket pengar under min sjukhus vistelse men nu är han pank! T har löst stämningen från förra hyresvärden pengar han tagit ur egen ficka! Det är pengar både B o T slitigt ihop med hårt arbete. Jag är dom evigt tacksamma för hjälpen! Men för det är ett litet MEN!! Mina pengar från sjukkassan har inte kommit och det fattas 600kr till hyran. Jag lyfter då luren för att höra om lästa sonen J kan låna mig dom 600kr så hyran kommer in ! Å ni kan gissa svaret! Varför ska jag lösa dina problem det är väl som vanligt inte ens du som gjort fel!!! - Det är så jag vill kräkas!

Så nu lägger jag ner, hyran blir inte betald och B o T s hjälp har varit helt bortkastad! Men jag har fått nog, jag orkar inte mer. Thaths it!

Av Synne Fahlström - 3 april 2014 15:03

Det är min tid nu! Solen , värmen !

Å det är inte bara jag som njuter även dom små älskar sol o värme!

Affe har lite koll på omgivningen katter och ett och annat rådjur!

My passar på att sola lite.

Men säg den lycka som varar! Det var dax att ta tag o hemmet. Det har inte städats sedan jag las in på sjukhuset ! Och det är 1,5 månad sedan! Tur att Treo comp finns då för med medicin i kroppen tog det 2 timmar att städa 45 kvm. En maskin tvätt blir körd med. Men tyvärr gav treon gallproblem! Min kropp har ingen gallblåsan men den ger mig besvär ändå . Så leta som en tok efter en dekoflenack för att häva det! Så nu inväntar jag på att det ska ge sig. Å då kan lite sol inte skada att få på den bleka kroppen!

Av Synne Fahlström - 3 april 2014 08:43

Tack Bella ! Du är duktig må jag sägs ! Blev väldigt fin men några få in mot ögon vrån då kan jag hå ut och ragga på stan! Pussellismack Mamma Mu

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards