falle

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Synne Fahlström - 1 april 2014 18:52

Fick ta en snabb tur till affären utan hundarna eftersom dom inte kan knytas utanför affären! Det är deras första gång ensamma hemma. Men även om jag hade brådas så missade jag inte dessa ljuva vårblommor!

Vitsippa

Underbar blomma

Av Synne Fahlström - 1 april 2014 15:00

Vakna i natt med en bröst smärta som gick mig att gå ner för räkning! Den la sig efter lite medicin och jag somna om ! Tack gode Gud för det . Väl uppe för att starta en ny dag halta jag mig ut med dom små . Satte på lite kaffe o gotta mig i solen. Så från klar himmel så bara small smärtan i bröstet till igen. Jag gick ner gör räkning och fick plocka ihop och dra mig in. Sökte H men hon hörde inte telefon. Vid 14 ringde hon och jag sa som det va och det första Jon sa det är ju smärtan vid början av magkatarr o magsår!!!!! -men jag äter ju i förebyggande syfte sa jag och då tittar jag på listan !!! Det visar sig att jag hade 10mg dygn mot 40mg dygn! Det hade ändrats under sjukhusvistelsen!! Bra jobbat då nu får vi ge den lilla magsäcken rätt styrka då jag inte dör i blödande magsår! För det är ju ett helt apotek jag har just nu så då bör nog rätt styrka vara en fördel.

Den texten stämmer klockrent in på mig! Bör be den varje dag för att se en ljuspunkt i mitt liv!

Så mycket sanning det ligger i dessa ord! Idag har jag suttit med mitt blick och penna och bockat av en sak i taget , skrivit vad svar eller resultatet blev för så fungerar det i min värd nu! För nu glömmer jag bort att leva. Får anstränga mig så hårt för att få dagen att fungera så jag glömmer att leva!

Här satt jag med mitt kaffe och skulle börja beta av listan med samtal jag behövde ringa! Naturligtvis körde jag fast på första samtalet" försäkringskassan " hitta inte nr! Så jag skicka ut en förfrågan på Fb och fick svar omg av en tjej som är jämn gammal med min dotter och bor långt här ifrån. Jag är henne djupt tacksam hon skrev att hon hade en vän som fått ECT och hon undrade om jag får ordentligt med hjälp nu. -Å tänkte jag är det något sjukhuset har missat informera mig om !! Så jag fråga H. Nej jag menade om dina barn finns för gör dig! ? - svara att Bo och Tessan hör så gott dom kan .

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards