falle

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Synne Fahlström - 25 mars 2014 19:58

En sådan här dag till så går jag nog bosätta mig på psyket!!!!!;)

Hur mycket ska vi behöva utstå undrar jag? Inte nog med att det tar på krafterna att vara då arg som jag blir så lyckades jag med mästerverket att bli osams med både Bo och Tim! Vilket jävla liv! Å när jag gräver i detta så har jag inte fått svar på vad ct hjärnan som dom tog för flera veckor sedan! Och jag ska hem på torsdag och fixa mitt liv! Söks jobb! Sköta ekonomi och hem! Lossas som att en och enhalv månad har försvunnit från mig!' Ska jag skratta eller gråta??? Men en annan glad nyhet jag fick idag var att Olga blir reggad och hon blir min:). !

Olga

Sötis

Olga med syskon!

Olgas mamma

Av Synne Fahlström - 25 mars 2014 11:55

Hoppa

Eller inte hoppa

Hoppa

Av Synne Fahlström - 25 mars 2014 09:43

Fick tag i Tim som fått ett mycket ryker svar av SSK som mer eller mindre skiter i om jag är frisk nog att åka hem på torsdag! När jag gick för att fråga enhetschefen om det fick gå till så här blir jag ifrågasagd två gånger vad jag tagit eftersom jag sluddrar? Då gick jag i taket och sa att vi ska ta prover som visar att jag är ren!! Så nu väntar jag på att bli pissinödig så jag kan lämna provet!

Av Synne Fahlström - 25 mars 2014 03:29

Gud vilken orolig natt , upp och ner sedan kl 23 och nu är kl 03.10 och jag har precis ätit lite konfslskes och fick stans utskällning för att jag T mår jag var hungrig! Ett jävla sätt äter gör man väl När magen är hungrig ??? Eller Är det personalen som vet när vi är hungrigs det bars sjukhusets regler som gäller , dom behövde inte ens hjälpa till. Trött dåligt med sömn så små spioner finns över alli'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards