falle

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Synne Fahlström - 24 mars 2014 22:29

Förvirringen är total! Ännu en dag med ECT,sönder stucken och mycket svår att umgås med! Höll på att braka loss i ett gräl med dottern nu på kvällen! Till vilken nytta kan jag undra mycket av det hon säger är sant men det gör liks ont för det! Men det är även personalen på avd som ligger illa till!! Det är som om jag söker en anledning till att sticka från sjukhus och anhöriga! Bara försvinna för gott så kan dom stå där med lång näsa och undra vad som hände!!!! Elak !! Ja faktist så är jag det det finns så många som gjort mig illa att det skulle vara en befrielse att få ge igen. Ska se om jag kan få ett samtal med en präst i morgon med. Sen har jag bejärt samtal med läkaren eftersom det sägs att jag ska hem på torsdag och jag skulle vilja ha klarhet i detta en gång för alla ! Dessa depretioner har tagit alldeles för mycket av mitt liv! Massa onödiga bråk och elände! Tänk att jag önskar att den sista ECT tar bort all sorg och smärts människor har givit mig. Tänk att bara resa sig upp på onsdag och skaka av sig upp tänka FUCK OFF till denna jäkla värd dom tydligt och klart vill krossa mig! Ska det inte vara alkoholen som vill döda mig så är det psyket! Det är mer än en gång jag har undrar varför i helvete det fanns för mening att låta mig komma till värden! Mina egna barn tycker jag är pest ! Mina syskon sa upp kontakten för många år sedan så varför hänger jag kvar!???? En fråga som oftare kommer till mig !!

Men mitt i denna självömkan gick natt personalen på och det är en ung tjej där som fått mitt hjärta att slå varmare! Vi blev sittande en timma och prata och hon ger mig hopp om en framtid ! Hon säger att jag ska fortsätta att ARB med människor för det kan jag och är bra på. Sådant värmer ett trasigt hjärta och själ att få höra.

Så sant!

Visst är det sant!???

B hade varit på en prommis idag och hamnade skön med dm små!

Av Synne Fahlström - 24 mars 2014 16:02

Det går inte längre ! Bad om att få träffa en präst, inte för jag tror han kan lösa mina psykiska dilemman men kanske kan han lyssna! Men med min tur finns det ingen präst å få tag på idag det får bli imorgon! Men då kanske det är försent. SSK har sökt T idag med men han gav upp efter tre försök. Läkemedelen är ned dragna så nu får jag leva i denna jävulska värd! Funderar starkt på att dra från sjukhuset, dom kan inte hjälpa mig ändå! Ska träffa en läkare imorgon i ja samtal om framtiden även det kan vara försent då!

Av Synne Fahlström - 24 mars 2014 12:15

Vet inte vart jag ska ta vägen! Sitter i en rävsax , jag kommer inte någonstans. Inte fan har ström i hjärnan hjälpt ;( så vad är meningen med allt kämpande? Det är så jag börjar tröttna på mig själv. Vet inte om det är 7 elstötar jag fått då är det en kvar till vilken nytta! Jag är lika låg som när jag sökte hjälp!Har jag gjort allt detta helt i onödan? Plötsligt ligger jag tre barn till stor last plus Bosse . Självmod har varit en tanke för att jag ska orka vidare men nu börjar den tanken gro och ta form på mer allvar! Jag är nog lika förvånad över detta beslut som alla dom andra kommer att bli! Mitt liv har blivit överlämpat på T och T och B såklart. Fortfarande har jag inte gett upp tanken på att få J i hans familj tillbaka och samma gäller Å men det lär aldrig ske så varför sträva efter det som inte går att få!

Av Synne Fahlström - 24 mars 2014 11:03

Av Synne Fahlström - 24 mars 2014 10:54

Så var dagens elchock gjord! Idag var det problem med att sätta nål! Så nu finns det blåmärken på dom flesta ställen på mig! Mår som jag förkunnar " piss" !

Ledsen , förvirrad !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor med dessa små Troll.My , Affe, och Lillan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards